Vliegreis - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Simon Schat - WaarBenJij.nu Vliegreis - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Simon Schat - WaarBenJij.nu

Vliegreis

Door: Simon Schat

Blijf op de hoogte en volg Simon

11 November 2009 | Brazilië, Brasilia

Na een lange (standaard) reis richting t zuid-westen nu aangekomen in Salvador de Bahia. Tijdsverschil is min 4 uur met NL.

Leuk hotel gevonden in hartje van de stad met uitzicht over de baai van Bahia en tevens uitzicht over de mooie gekleurde huisjes in Salvador.
Het is snik heet, 31,5 graden toen ik vanmiddag aankwam. Lekker ff inkomen dus B)

• 11 November 2009 - 21:57

Chel:

oooh lieverd:D wat cool!!!! veilig aangekomen dus;)
    haha het is hier ijskoud dus niet zeuren he;) ik kijk uit naar je foto's

veel plezier B)
    xxxxx

• 12 November 2009 - 23:18

Niesje:

Ha Simon,
    So far so good! Nu nog die verkoudheid weg. Maar dat komt wel goed. Vind het leuk als je af en toe wat op deze site schrijft en als het lukt met foto's. Maar geniet vooral en: divirta-se! Beijo, Niesje

• 13 November 2009 - 09:32

Alet:

Lieve Siem,
    Wat een geweldig avontuur ben je begonnen! Geniet ervan met volle teugen en laat ons meegenieten, dan lijkt het net of we een beetje meereizen. Ik wens je toe, dat je veel moois en ook ongerepts zult zien en heel bijzondere en dierbare ontmoetingen zult hebben.Veel liefs uit een winderig,guur,herfstachtig ,maar heerlijk kikkerland!
    Alet en veel groeten van Henk !

• 13 November 2009 - 10:20

Maarten:

yo siem!!
    heel veel plezier man! Hoop dat je goed kan chillen met Lula en zijn vrienden!oh...ja.. hier heb ik mijn padi gehaald, PL divers in Mergulho Arraial do Cabo 180 boven Rio. mooie types! anyhoe chillse daar!!
    knuffel,
    maarten

• 13 November 2009 - 11:55

Kirsten:

Hola Simon!

Geen sokken nodig dus voorlopig ;)
    Fijn dat je goed bent aangekomen, ging het makkelijk, van Rio naar Salvador?

Veel plezier, vergeet geen acajare te eten op de hoek van de straat, bij de mooie dames :)

groetjes!

• 14 November 2009 - 16:40